Regulamin webinaru
- Organizatorem Webinarów jest BonaSoft Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-425 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000694070, NIP: 8943113503, REGON: 368227164.
- Organizator świadczy drogą elektroniczną usługę polegającą na umożliwieniu uczestnictwa w wydarzeniach online (zwanych dalej: webinarami) za pomocą zewnętrznej platformy. Usługa jest realizowana na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie, który jest skierowany do uczestników webinarów (zwanych dalej: Uczestnikami).
- Usługa świadczona przez Organizatora jest bezpłatna dla Uczestników, przy czym zostaje udostępniona Uczestnikowi po spełnieniu przez niego następujących warunków:
- udzielenie co najmniej jednej ze zgód marketingowych wskazanych na podstronie wydarzenia online,
- znajomość branży do której dedykowany jest webinar.
- Jeżeli Uczestnik akceptuje warunki wskazane w pkt. 3 powyżej, powinien wypełnić elektroniczny formularz rejestracyjny dostępny na stronie webinaru oraz nacisnąć przycisk „wyślij wiadomość”. Jeżeli Uczestnik chce skorzystać z usługi określonej w pkt. 2 powyżej, zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacji.
- Podanie danych identyfikacyjnych w formularzu rejestracyjnym jest niezbędne, aby zapobiec sytuacjom uczestnictwa w webinarze osób niezarejestrowanych i zapewnić bezpieczne warunki do merytorycznej dyskusji. Uczestnik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.
- Zgłoszenia przesłane za pośrednictwem formularza rejestracyjnego podlegają weryfikacji przez Organizatora zgodnie z warunkami wskazanymi w pkt. 3 powyżej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w przypadku, gdy zgłoszenie nie spełnia warunków wskazanych w pkt. 3 powyżej lub w przypadku przekroczenia ilości zgłoszeń, jeśli na podstronie webinaru podano informację o ograniczonej liczbie miejsc.
- Po weryfikacji przez Organizatora wskazanej w pkt. 6 powyżej, Uczestnik otrzymuje link aktywacyjny do webinaru na wskazany w formularzu rejestracyjny adres e-mail.
- Informacja o odmowie uczestnictwa w webinarze po uprzedniej weryfikacji zgłoszenia przekazana zostanie przez Organizatora z użyciem środków komunikacji podanych w formularzu rejestracyjnym (email, telefon).
- Wraz z uzyskaniem linku dostępu do webinarium Uczestnik uzyskuje prawo do indywidualnego korzystania z webinaru. Zwielokrotnianie linku do webinaru lub udostępnianie go osobom trzecim jest niedozwolone.
- Uczestnik w każdej chwili może zrezygnować z usługi wskazanej w pkt. 2 powyżej.
- Do korzystania z usługi wskazanej w pkt. 2 powyżej, niezbędne jest spełnienie wymogów technicznych tj. posiadanie komputera lub smartphone z zainstalowaną aktualną wersją przeglądarki internetowej (Google Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge, Safari), dostęp do Internetu, włączenie w przeglądarce internetowej: Google Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge, Safari możliwości zapisu plików cookies oraz Javascript oraz aktywne konto pocztowe e-mail.
- Organizator webinaru nie odpowiada za szkody będące skutkiem przerw w dostępie do Internetu lub przerw w świadczeniu usługi spowodowanych niewywiązaniem się ze zobowiązań przez osoby trzecie lub spowodowanych siłą wyższą.
- Uczestnicy webinaru będą mieli dostęp do wszystkich zadanych pytań podczas webinaru i udzielonych na nie odpowiedzi. Pytania będą rejestrowane przez Organizatora w celu archiwizacji, opracowywania odpowiedzi i ich udostępniania.
- Uczestnik webinaru ma prawo zadawania pytań w formie czatu dostępnego na zewnętrznej platformie na której organizowany będzie webinar, ale Organizator nie gwarantuje otrzymania przez Uczestnika odpowiedzi,z zastrzeżeniem pkt. 14 powyżej.
- Użytkownicy w trakcie korzystania z usługi nie mogą umieszczać : treści obraźliwych, treści dyskryminacyjnych ,treści mogących powodować naruszenie praw osobistych osób fizycznych i prawnych lub w inny sposób naruszać obowiązujące przepisy prawa.
- W przypadku problemów z realizacją webinaru np. problemów technicznych z połączeniem, Uczestnicy mogą składać reklamacje drogą elektroniczną poprzez kontakt Organizatorem pod adresem e-mail: marketing@bonasoft.pl.
- Wszelkie materiały będące treścią webinaru (oraz otrzymane przez Uczestnika po webinarze) stanowią przedmiot praw autorskich Organizatora webinaru. Modyfikacja, kopiowanie, publiczne odtwarzanie lub inne nieuprawnione wykorzystanie tych materiałów w całości lub w części, bez uprzedniej pisemnej zgody Organizatora, jest zabronione.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
- błędnie podany adres e-mail służący do zgłoszenia udziału w webinaru, a w konsekwencji uniemożliwiający przesłanie linku dostępu celem uczestnictwa,
- problemy techniczne występujące po stronie Uczestnika (nieprawidłowe działanie urządzeń czy sieci internetowej), utrudniającej lub uniemożliwiające udział w webinaru,
- zdarzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi uniemożliwiające Organizatorowi przeprowadzenie webinaru,
- przekazanie przez Uczestnika linku dostępu lub udostępnienie webinaru osobom trzecim.
- Organizator zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu, programu oraz platformy zewnętrznej na której będzie odbywał się webinar.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania webinarium, o czym poinformuje Uczestników za pośrednictwem środków komunikacji podanych w formularzu rejestracyjnym (email, telefon) przed jego planowanym terminem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu webinarium, co pozostaje bez wpływu na warunki uczestnictwa powstałe przed zmianą.
- Podczas wypełnienia formularza, Uczestnik zapoznaje się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania jego danych osobowych.
BONASOFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
UL. KRAKOWSKA 52,
50-425 WROCŁAW