Strona główna » Aktualności » Konferencja Kraków – Transformacja cyfrowa Administracji Samorządowej

Transformacja cyfrowa Administracji Samorządowej

Jak sfinansować i wdrożyć nowe rozwiązania e-usług w Urzędzie

Bezpłatna konferencja dla JST z woj. Małopolskiego

24.09.2025

Q Hotel Plus Kraków
(ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków)

Konferencja

Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji, dzięki której pogłębią Państwo wiedzę na temat wdrożenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych (w tym e-Usług) w Instytucjach Samorządowych. Podczas wydarzenia zostaną przekazane informacje dotyczące aktualnych możliwości pozyskania środków z Funduszy Unijnych. Przestawimy Państwu szereg e-Usług, które zostały wdrożone przez nasz zespół w JST w Polsce oraz omówimy praktyczne rozwiązania, które również się sprawdzą w Państwa Instytucji.  Porozmawiamy też o Cyberbezpieczeństwie, które w obecnych czasach jest też jednym z najważniejszych tematów w kontekście JST.

Przypominamy, że aktualnie trwa nabór wniosków o dofinansowanie w Programie Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 (FEMP.01.06-IZ.00-081/25)
O dofinansowanie projektu mogą ubiegać się wyłącznie Jednostki Samorządu Terytorialnego.
Termin naboru: 28.08.2025 – 21.10.2025 do godziny 15:00
Alokacja: 16 049 171,82 zł
Maksymalny procent dofinansowania: 85%

Nieustanny proces cyfryzacji w coraz większym stopniu kształtuje funkcjonowanie Jednostek Samorządu Terytorialnego. Każdy etap – od wyboru i pozyskania systemów IT, przez ich wdrożenie, aż po utrzymanie, wsparcie i dalszy rozwój – wiąże się z dużymi nakładami finansowymi. Dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie zaplanować te działania i pozyskać środki na realizację nowych e-usług.
Zainwestuj swój czas – weź udział w konferencji i dowiedz się, jak sfinansować i wdrożyć nowoczesne rozwiązania cyfrowe w Twoim Urzędzie.

Agenda

8:30 – 9:00

Rejestracja

9:00 – 9:50

 Jakie e-Usługi można wdrożyć w administracji samorządowej? Przykłady wdrożeń. 
Przemysław Walichowski – Regionalny Kierownik Sprzedaży, BonaSoft

9:50 – 10:10

Bezpieczna e-Wizyta – cyfrowa obsługa mieszkańców w JST.
Przemysław Walichowski – Regionalny Kierownik Sprzedaży, BonaSoft

10:10 – 10:30

Przerwa kawowa

10:30 – 11:15

Pozyskanie środków Unijnych na przeprowadzenie cyfryzacji w Urzędzie.
Olga Schabowicz-Drzewińska, Dyrektor ds. funduszy unijnych, IT Patron

11:15 – 11:45

eSesja kompletny system do zarządzania pracami Rady.
 Bartosz Kania, Doradca Klienta, eSesja

11:45 – 12:05

Przerwa kawowa

12:05 – 12:35

e-Drogi w Administracji Publicznej.
 Łukasz Żabicki, Krzysztof Trafny. LEHMANN + PARTNER POLSKA

12:35 – 13:05

Era cyberataków ransomware. Jak zbudować bezpieczną architekturę przechowywania danych w praktyce.
Michał Wielgus, Huawei

13:05 – 13:20

Sesja pytań i odpowiedzi z ekspertami. Podsumowanie konferencji.

13:20 – 14:20

Networking i lunch

Wypełnij formularz, aby zarezerwować miejsce na konferencji
Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń!

Formularz zgłoszeniowy

Klauzula informacyjna BonaSoft 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informujemy że: 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  BonaSoft Sp. z o.o. ul. Krakowska 52,50-425 Wrocław,  tel. +48 71 75 75 858, rodo@bonasoft.pl.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się bezpośrednio pod adresem rodo@bonasoft.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z:
    • art. 6 ust.1 lit. a RODO tj. w związku z uczestnictwem w konferencji w celu kontaktu związanego z organizacją i przeprowadzeniem webinarium.
    • art. 6 ust.1 lit. a RODO tj. na podstawie dobrowolnie udzielonych zgód, w celu otrzymywania od Administratora danych komunikacji marketingowej dotyczącej produktów i usług BonaSoft Sp. z o.o. w formie e-mail, sms i podczas rozmowy telefonicznej.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych będą dostawcy usług realizowanych na rzecz Administratora danych niezbędnych do organizacji konferencji na podstawie zawartych umów oraz innym odbiorcom wyłącznie na podstawie wymogów wskazanych w przepisach prawa.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania zgód (w sytuacji udzielenia zgód marketingowych) oraz do momentu zakończenia działań związanych z konferencją (w tym wysłania materiałów pokonferencyjnych). Każdą udzieloną zgodę można wycofać w każdym momencie, poprzez wysłanie takiej informacji na adres: rodo@bonasoft.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wniesienia oraz skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podanie danych jest dobrowolne, lecz:
    • w sytuacji wskazanej w pkt 3 a)-niezbędne do udziału w konferencji
    • w sytuacji wskazanej w pkt 3 b)- niezbędne do otrzymywania od Administratora  danych komunikacji marketingowej dotyczącej produktów i usług BonaSoft Sp. z o.o. w formie e-mail, sms lub podczas rozmowy telefonicznej.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.

PARTNERZY WYDARZENIA

ORGANIZATOR

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a z pewnością rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Małgorzata Kurantowicz
Zadzwoń: 783-799 -991
Napisz: marketing@bonasoft.pl