Regulamin konferencji

  1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników Konferencji Organizatora oraz zasady jej organizacji.
  2. Zapisy Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji oraz obowiązują wszystkich jej Uczestników.
  3. Organizatorem Konferencji jest BonaSoft Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 50-425 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000694070, NIP: 8943113503, REGON: 368227164.
  4. Konferencja odbywa się w formie stacjonarnej, w miejscu i czasie wskazanym przez Organizatora. 
  5. Udział w Konferencji jest nieodpłatny, przy czym może wziąć w niej udział jednocześnie maksymalnie dwie osoby pracujące w jednej instytucji.
  6. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest:
    • zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie i wysłanie formularza rejestracji dostępnego 
      na stronie internetowej _______________________ oraz
    •  potwierdzenie udziału od Organizatora Konferencji.
  7. Uczestnik, który wypełnił i przesłał formularz rejestracji, otrzymuje na podany przez niego adres e-mail informację o przyjęciu zgłoszenia na Konferencję.
  8. O udziale w Konferencji decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie prawo 
    do odrzucenia zgłoszenia z powodu braku miejsc lub zgłoszenia dokonanego po terminie rejestracji.
  9. Informacja o przyjęciu zgłoszenia na Konferencję nie jest równoznaczna z potwierdzeniem uczestnictwa. Uczestnik Konferencji otrzymuje na podany przez niego adres e-mail informację o przyjęciu zgłoszenia na Konferencję
  10. Uczestnik zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji w terminie dwóch tygodni przed planowanym terminem Konferencji, po uprzednim poinformowaniu Organizatora o tej rezygnacji drogą e-mail na adres: marketing@bonasoft.pl.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do:
    • zmiany terminu, miejsca i programu  Konferencji z przyczyn od niego niezależnych. 
    •  odwołania Konferencji bez podania przyczyny.
  12. W przypadkach wskazanych w pkt. XI powyżej, Organizator informuje o nich uczestników; 
     z wykorzystaniem poczty elektronicznej, telefonu lub osobiście.
  13. Podczas  wypełnienia formularza, Uczestnik zapoznaje się z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania jego danych osobowych.
  14. Zgodnie z wymogami ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. 2019 poz. 123 z póź. zm.) oraz Prawem telekomunikacyjnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1954 z póź.zm.) uczestnicy Konferencji zainteresowani   otrzymywaniem informacji marketingowych i materiałów reklamowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Bonasoft Sp. z o.o, mogą wyrazić zgody poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa lub checkboxów podczas wypełniania formularza rejestracji.
  15. Na wskazany przez Uczestnika adres e-mail, otrzymuje on od Organizatora podziękowanie za uczestnictwo oraz materiały pokonferencyjne.
  16. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu W takim przypadku zmiana Regulaminu może wejść w życie w terminie krótszym niż 7 dni, ale nie krótszym niż 3 dni od poinformowania Uczestników za pomocą wiadomości e-mail o zmianie Regulaminu. Uczestnikowi przysługuje prawo rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji, jeżeli nie zgadza się ze zmianami Regulaminu opisanymi powyżej, o czym powiadamia Organizatora na adres email: marketing@bonasoft.pl.
  17. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.