Najlepsze narzędzie do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów
flux.GOV
Przejdź na cyfrowy obieg spraw i dokumentów w Twoim urzędzie, żeby szybciej załatwiać sprawy petentów i wydawać decyzje. Łatwy wgląd w dokumenty, informacje o statusie sprawy dostępne w kilka sekund, akceptowanie dokumentów z dowolnego miejsca, szybkie konsolidowanie i raportowanie – to tylko niektóre funkcje systemu.
Dodaj do tego możliwość dowolnego projektowania procesów funkcjonujących w Urzędzie i obiegu zadań pomiędzy urzędnikami, a otrzymasz najlepsze narzędzie do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów.
Poznaj możliwości Platformy do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów
Projektuj obieg zadań
Platforma flux.GOV pozwala na standaryzację obsługi procesów administracyjnych. Ustal etapy załatwiania każdej sprawy, tak żeby żaden z nich nie mógł zostać pominięty. Twórz dowolne formularze i następnie buduj z nich wirtualne środowisko w swoim Urzędzie.
Wprowadzaj dokumenty do systemu
Narzędzie umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio do systemu oraz rozpoznawanie tekstu (Optical Character Recognition). Możesz dołączać do repozytorium także dokumenty z wielu innych źródeł np. poczta e-mail, fax.
Kontroluj i usprawniaj obieg spraw
Zyskaj łatwy wgląd w informację, który urzędnik zajmuje się danym krokiem w procesie, zapewnij wgląd w dowolne dokumenty osobom do tego uprawnionym oraz wiedzę o tym, jaki jest status danej sprawy. Wszystko to można sprawdzić w kilka sekund.
Generuj potrzebne raporty
Konsolidowanie danych i tworzenie raportów – te sprawy załatwisz przy pomocy kilku kliknięć
Zautomatyzuj obsługę JRWA
Program umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania akt, co pozwala oszczędzić czas.
Cechy narzędzia, które ułatwiają zarządzanie obiegiem spraw i dokumentów
Co wyróżnia flux.GOV?
Interoperacyjność
Nasze rozwiązania umożliwiają współpracę w pełnej zgodności z produktami lub systemami, które istnieją już w danej jednostce administracji publicznej. Dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić wsparcie i narzędzia niezbędne w procesie integracji z systemami dziedzinowymi.
Zgodność z przepisami
Narzędzia BonaSoft usprawniają elektroniczny obieg dokumentów i spraw zgodnie z wymaganiami Instrukcji Kancelaryjnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67).
Uniwersalność
Nasze rozwiązania umożliwiają kompleksowe zarządzanie dokumentacją w każdej jednostce administracji publicznej. Wspierają obsługę dokumentów elektronicznych przekazywanych do jednostki poprzez ePUAP, e-mail oraz Elektroniczną Skrzynkę Podawczą oraz zapewniają integracje z portalem Interesanta, umożliwiając jednocześnie zdalną realizację e-usług.
Co zyskasz, dzięki wdrożeniu flux.GOV?
PRZECZYTAJ
Usprawnij obieg dokumentów i obsługę interesantów w jednostkach administracji publicznej
Wiele jednostek administracji publicznej korzysta z rozwiązań Bonasoft, bo pozwalają one obsługiwać interesantów szybciej i sprawniej oraz są intuicyjne w obsłudze. Jednym z nich jest uniwersalne rozwiązanie do elektronicznego obiegu dokumentów, stworzone z myślą o jednostkach administracji publicznej. Ułatwia i przyspiesza ono wymianę informacji na linii petent-urząd.
Dowiedz się więcej
Nasz specjalista chętnie odpowie na wszystkie pytania
Przemysław Walichowski
Zadzwoń: +48 885 225 577
Napisz: p.walichowski@bonasoft.pl