Elektroniczna e-Teczka Studenta realizowana w oparciu o Platformę Workflow FLUX
Poznaj e-Teczkę
e-Teczka jest to elektroniczny obieg dokumentacji Studenta wytwarzanej w trakcie studiów wraz z archiwizacją zgodną z wytycznymi Ministerstwa Edukacji. System umożliwia modelowanie i zarządzanie procesami obiegu danej sprawy oraz elektronicznymi obiegami dokumentów w Uczelni. Jest to dedykowane narzędzie pozwalające na przeniesienie obsługi danego procesu z wersji papierowej do wersji elektronicznej przy wykorzystaniu silnika decyzyjnego Workflow. Dzięki uruchomieniu funkcjonalności e-Teczki mamy możliwość m.in. standaryzacji obsługi procesów administracyjnych, dydaktycznych występujących w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Uczelni. System umożliwia usprawnienie procesu zarzadzania dokumentacją Studenta, której nieodłącznym elementem jest archiwizacja dokumentów czyli Elektroniczna Teczka Studenta.
Zobacz przykładowe funkcje e-Teczki
Poznaj możliwości Platformy do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów
Integruj
Integracja z systemami zewnętrznymi ERP, CRM, BI, Systemami Dziekanatowymi, systemem poczty e-mail, ePUAP, Węzeł Krajowy itp.
Generuj potrzebne raporty i wydruki
Konsolidowanie danych i tworzenie raportów. Tworzenie dedykowanych wydruków dla modelowanych procesów. Możliwość konfiguracji etykiet i wydruku kodów kreskowych
Archiwizuj (JRWA)
Archiwizacja dokumentów wraz z integracją z Archiwum Państwowym. Obsługa słowników w tym hierarchicznych np. typu JRWA
Projektuj
Tworzenie dowolnych formularzy dla procesu np. danego typu pismasprawy. Projektowanie obiegów dokumentów, poszczególnych kroków akceptacji procesów za pomocą wygodnego edytora graficznegoTworzenie dowolnych formularzy dla procesu np. danego typu pismasprawy.
Wprowadzaj dokumenty do systemu
Możliwość dołączania do repozytorium dokumentów z wielu źródeł np. skanery, poczta e-mail, ePUAP. Skanowanie dokumentów bezpośrednio do systemu wraz z rozpoznawaniem tekstu (OCR)
Korzyści
Obsługa procesów i obieg dokumentów
Szybko załatwiaj sprawy administracyjne i obsługuj studentów. Przyspiesz przepływy procesów, obiegi spraw i dokumentów. Sprawy administracyjne i te związane z obsługą studentów na każdej Szkole Wyższej absorbują czas wielu pracowników. Szczególnie, jeżeli są realizowane drogą tradycyjną – na papierze. Można te procesy znacznie usprawnić i przyspieszyć, jeżeli będą załatwiane cyfrowo.
Z myślą o tym, BonaSoft stworzył rozwiązanie, które optymalizuje załatwianie spraw administracyjnych i obsługę studentów na Uczelniach Wyższych.
Powiązane wpisy
Ranking Szanghajski 2024r. – 8 polskich uczelni wśród tysiąca najlepszych na świecie.
BonaSoft na II Forum Administracji Akademickiej
W dniach 27–28 maja 2024 roku firma BonaSoft miała zaszczyt…
Dołącz do tych innowacyjnych Uczelni Wyższych, które z naszym wsparciem płynnie przechodzą transformację cyfrową
Dowiedz się więcej
Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania:
Jarosław Łagoda
Zadzwoń: +48 608 077 929
Napisz: j.lagoda@bonasoft.pl
Tomasz Bednarski
Zadzwoń: +48 663 066 058
Napisz: t.bednarski@bonasoft.pl
Przemysław Walichowski
Zadzwoń: +48 885 225 577
Napisz: p.walichowski@bonasoft.pl