/ Produkty / flux.GOV

Najlepsze narzędzie do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów

flux.GOV

Przejdź na cyfrowy obieg spraw i dokumentów w Twoim urzędzie, żeby szybciej załatwiać sprawy petentów i wydawać decyzje. Łatwy wgląd w dokumenty, informacje o statusie sprawy dostępne w kilka sekund, akceptowanie dokumentów z dowolnego miejsca, szybkie konsolidowanie i raportowanie – to tylko niektóre funkcje systemu.
Dodaj do tego możliwość dowolnego projektowania procesów funkcjonujących w Urzędzie i obiegu zadań pomiędzy urzędnikami, a otrzymasz najlepsze narzędzie do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów.

ZARZĄDZAJ

Poznaj możliwości Platformy do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów

Projektuj obieg zadań

Platforma flux.GOV pozwala na standaryzację obsługi procesów administracyjnych. Ustal etapy załatwiania każdej sprawy, tak żeby żaden z nich nie mógł zostać pominięty. Twórz dowolne formularze i następnie buduj z nich wirtualne środowisko w swoim Urzędzie.

Wprowadzaj dokumenty do systemu

Narzędzie umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio do systemu oraz rozpoznawanie tekstu (Optical Character Recognition). Możesz dołączać do repozytorium także dokumenty z wielu innych źródeł np. poczta e-mail, fax.

Kontroluj i usprawniaj obieg spraw

Zyskaj łatwy wgląd w informację, który urzędnik zajmuje się danym krokiem w procesie, zapewnij wgląd w dowolne dokumenty osobom do tego uprawnionym oraz wiedzę o tym, jaki jest status danej sprawy. Wszystko to można sprawdzić w kilka sekund.

Generuj potrzebne raporty

Konsolidowanie danych i tworzenie raportów – te sprawy załatwisz przy pomocy kilku kliknięć

Zautomatyzuj obsługę JRWA

Program umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania akt, co pozwala oszczędzić czas.

ZAPEWNIAMY

Cechy narzędzia, które ułatwiają zarządzanie obiegiem spraw i dokumentów

Dopasowany do potrzeb
Platforma FLUX to narzędzie, które funkcjonuje na uczelniach wyższych, w jednostkach ochrony zdrowia oraz firmach i niezależnie od branży idealnie wpisuje się w potrzeby użytkowników

Intuicyjny
Korzystanie z narzędzia jest intuicyjne i nie wymaga wcześniejszych szkoleń użytkowników.

Mobilny
Wybierz program do zarządzania procesami, obiegiem dokumentów, dostępny z każdego urządzania (komputer, tablet, smartfon), dzięki któremu użytkownicy mogą pracować zdalnie.

Łatwy do integracji
FLUX można łatwo zintegrować z systemami zewnętrznymi takimi jak ERP, HIS, CRM, systemami dziekanatowymi, systemem poczty e-mail czy ePUAP.

Co wyróżnia flux.GOV?

Interoperacyjność

Nasze rozwiązania umożliwiają współpracę w pełnej zgodności z produktami lub systemami, które istnieją już w danej jednostce administracji publicznej. Dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić wsparcie i narzędzia niezbędne w procesie integracji z systemami dziedzinowymi.

Zgodność z przepisami

Narzędzia BonaSoft usprawniają elektroniczny obieg dokumentów i spraw zgodnie z wymaganiami Instrukcji Kancelaryjnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67).

Uniwersalność

Nasze rozwiązania umożliwiają kompleksowe zarządzanie dokumentacją w każdej jednostce administracji publicznej. Wspierają obsługę dokumentów elektronicznych przekazywanych do jednostki poprzez ePUAP, e-mail oraz Elektroniczną Skrzynkę Podawczą oraz zapewniają integracje z portalem Interesanta, umożliwiając jednocześnie zdalną realizację e-usług.

ZYSKUJESZ

Co zyskasz, dzięki wdrożeniu flux.GOV?

Szybsze załatwianie spraw
Dzięki standaryzacji i ujednoliceniu obiegu dokumentów, skrócisz czas, jaki jest na to potrzebny i przyspieszysz załatwianie spraw.

Redukcja kosztów
Ogranicz zużycie papieru. Optymalnie zarządzaj czasem pracowników – urządzenie zapewnia rozliczalność pracy urzędników i kontrolę nad procesami obsługi interesantów.

Bezpieczeństwo
Zapewnij ochronę danych osobowych na wysokim poziomie. Bezpiecznie archiwizuj dokumenty.

Większa satysfakcja pracowników i interesantów
Zapewnij przyjazne środowisko pracy dla pracowników urzędów i wyższy standard obsługi petentów.

PRZECZYTAJ

Usprawnij obieg dokumentów i obsługę interesantów w jednostkach administracji publicznej

Wiele jednostek administracji publicznej korzysta z rozwiązań Bonasoft, bo pozwalają one obsługiwać interesantów szybciej i sprawniej oraz są intuicyjne w obsłudze. Jednym z nich jest uniwersalne rozwiązanie do elektronicznego obiegu dokumentów, stworzone z myślą o jednostkach administracji publicznej. Ułatwia i przyspiesza ono wymianę informacji na linii petent-urząd.

SPRAWDŹ
ODPOWIADAMY

Dowiedz się więcej

Nasz specjalista chętnie odpowie na wszystkie pytania

Przemysław Walichowski
Zadzwoń: +48 885 225 577
Napisz: p.walichowski@bonasoft.pl