CYFROWA TRANSFORMACJA UCZELNI WYŻSZYCH
Obsługa procesów i dokumentacji studenta
Cyfryzacja procesów to jedno z największych wyzwań dla administracji uczelni. Obsługa tysięcy spraw i dokumentów pochłania czas, generuje koszty i często opóźnienia. W lipcu 2018 r. weszła w życie Ustawa 2.0, która wprowadziła możliwość prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów w elektronicznej teczce studenta. Wprowadzone rozporządzenie w sprawie studiów w znacznym stopniu umożliwia cyfryzację dokumentacji, standaryzację obsługi procesów administracyjnych, dydaktycznych występujących w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Uczelni, a tym samym umożliwia wdrożenie e-teczki.
Chcesz w intuicyjny i prosty sposób przeprowadzić zmianę, skorzystaj z sprawdzonych rozwiązań flux.EDU.
Cel to precyzyjne zarządzanie procesami i dokumentami. Ważnym celem jest również usprawnienie komunikacji pomiędzy Studentem a uczelnią.
Rozwiązanie dedykowane jest dla jednostek obsługi studenta (dziekanatów), które to jednostki zajmują się codzienną obsługą procesów i dokumentacji studenta w trakcie jego toku studiów.
Co jest wyzwaniem dla Twojej Uczelni?
Ręczne wprowadzanie danych z faktur zakupowych
Rozproszona korespondencja mailowa
Długi czas przekazywania dokumentów pomiędzy jednostkami
Ograniczone możliwości monitorowania statusu spraw
Ręczne i kilkukrotne wprowadzanie tych samych danych do obiegu w różnych systemach
Ograniczone możliwości monitorowania statusu spraw
Wielopoziomowe ścieżki decyzyjne i akceptacyjne wydłużające czas obsługi
Co zyskasz dzięki wdrożeniu rozwiązania do obsługi procesów związanych z tokiem studiów?
Etapy wdrożenia rozwiązania do zarządzania obiegiem spraw i dokumentów
Modelowanie procesów
Pomożemy Ci zmienić sposób załatwiania spraw – z tradycyjnego (na papierze) na cyfrowy. Ustalimy workflow i sprawimy, że procesy będą realizowane szybciej i płynniej.
Wdrożenie systemu do obiegu spraw i dokumentów
Dostarczymy system informatyczny pozwalający na elektroniczną obsługę procesów w Twojej Uczelni i dopasujemy go do jej potrzeb.
Integracja systemu
Przeprowadzimy niezbędne integracje z systemami uczelnianymi, takimi jak np. USOS, eOrdo, Uczelnia 10, TETA.EDU, Simple.EDU, Comarch Egeria, ePUAP, pz.gov.pl, szyny danych itp.
Szkolenie
Przeprowadzimy szkolenia, podczas których nauczymy pracowników, jak korzystać z platformy flux.EDU
e-Teczka
Poznaj bliżej platformę obsługi procesów i dokumentacji studenta e-Teczka
e-Teczka jest to elektroniczny obieg dokumentacji Studenta wytwarzanej w trakcie studiów wraz z archiwizacją zgodną z wytycznymi Ministerstwa Edukacji. System umożliwia modelowanie i zarządzanie procesami obiegu danej sprawy oraz elektronicznymi obiegami dokumentów w Uczelni.
Dowiedz się więcej
Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania:
Jarosław Łagoda
Zadzwoń: +48 608 077 929
Napisz: j.lagoda@bonasoft.pl
Tomasz Bednarski
Zadzwoń: +48 663 066 058
Napisz: t.bednarski@bonasoft.pl
Przemysław Walichowski
Zadzwoń: +48 885 225 577
Napisz: p.walichowski@bonasoft.pl