Lider techniczny zespołu analitycznego
Wrocław
Umowa o pracę / B2B / Umowa zlecenie
Praca stacjonarna/ praca hybrydowa
Pełny etat
Senior
Praca od zaraz
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie (od strony technicznej) i koordynacja prac zespołu
- Udział w rozwoju mniej doświadczonych członków zespołu
- Analiza wymagań biznesowych/ systemowych związanych z budową nowych oraz rozwojem istniejących systemów informatycznych
- Konwertowanie wymagań biznesowych na User Stories oraz wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne systemu
- Projektowanie warstwy architektury biznesowej, systemowej, wykonawczej systemu
- Wsparcie analityczne na etapach projektowania, wytwarzania, testowania i wdrażania systemów informatycznych
- Projektowanie oraz utrzymanie dokumentacji analitycznej systemu w tym co najmniej architekturę biznesową, architekturę aplikacyjną, projekt wykonawczy rozwiązania
- Analiza wpływu na zakres, harmonogram oraz powiązania systemowe
- Współpraca z zespołami wytwórczymi/ wdrożeniowymi
- Przygotowywanie szacunkowych wycen dotyczącej pracochłonności zadań, projektów technicznych oraz prowadzenie uzgodnień z jednostkami biznesowymi
- Wsparcie w procesie obsługi zgłoszeń dotyczących problemów z systemami implementowanymi i wdrożonymi
Wymagania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie (udokumentowane) na podobnych stanowiskach – np. w roli Lidera Technicznego zespołu analitycznego, Analityka Biznesowego lub Biznesowo-Systemowego
- Koncentracja na jakości i wysokich standardach pracy
- Umiejętność modelowania procesów biznesowych i/ lub systemowych
- Umiejętność projektowania i modelowania rozwiązań w oparciu o architekturę mikroserwisową
- Umiejętność modelowania i dokumentowania przepływu danych w systemach IT
- Umiejętność planowania rozwoju aplikacji
- Zdolność weryfikacji wdrażanych zmian pod kątem zgodności z założeniami
- Znajomość UML w zakresie modelowania diagramów przypadków użycia, aktywności, sekwencji, stanów oraz klas
- Znajomość zagadnień związanych z architekturą systemów IT w tym podstawowa znajomość języków programowania, baz danych i narzędzi programistycznych
- Bardzo dobra komunikacja zarówno w zespole jak i z klientem
- Umiejętność współpracy z zespołem programistycznym na etapie implementacji
- Doświadczenie we współpracy z Product Ownerem, współtworzeniem harmonogramu projektu, nadzorowaniem roadmap i terminów realizacji poszczególnych wymagań
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień związanych z systemami workflow lub z systemami medycznymi
- Znajomość narzędzia Enterprise Architect (ewentualnie innego narzędzia CASE)
- Znajomość rozwiązań integracyjnych (SOA, Web Services)
Oferujemy:
Udział w ciekawych projektach
i realny wpływ na ich kształt
Możliwość ciągłego rozwoju
i poznawania nowych technologii
Atmosferę otwartości na wymianę dobrych praktyk i know-how
Elastyczne godziny pracy – 24/7
Opieka medyczna
Parking dla zmotoryzowanych
Program rekomendacji pracowników
Karta Multisport
Świeże owoce
Nieograniczony dostęp do filtrowanej wody i kawy
Najlepsze imprezy integracyjne
Brak dress code’u oraz dużo śmiechu
w miłej atmosferze
Lider techniczny zespołu analitycznego
Skorzystaj z formularza kontaktowego:

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami, a z pewnością rozwiejemy Twoje wątpliwości.
HR – Klaudia Jasińska
Zadzwoń: 781 855 550
Napisz: hr@bonasoft.pl