CYFROWA TRANSFORMACJA administracji publicznej
EZD RP
EZD RP to zaawansowany system elektronicznego zarządzania dokumentacją, opracowany przez NASK-PIB we współpracy z urzędnikami, mający na celu usprawnienie pracy administracji publicznej. System ten umożliwia kompleksowe prowadzenie czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych.

Główne moduły systemu
Struktura i uprawnienia
Słowniki i JRWA
Prowadzenie spraw
Podpisy i pieczęcie
Archiwizacja dokumentów
Składy chronologiczne
Obsługa kancelarii
Zastępstwa
Szablony dokumentów
Raporty i rejestry
Integracje
Operatorzy pocztowi

Dlaczego wdrażamy EZD RP?
Oprogramowanie oparte o otwarte licencje, dostępne dla każdego, za darmo, to narzędzie które nie tylko zmniejsza zjawisko vendor locking, ale również pozwala obniżyć koszty utrzymania. Dlatego też w ramach współpracy z JST chętnie po nie sięgamy.
Ponadto, zgodnie z propozycją ustawy, od 1 stycznia 2028 roku każda jednostka administracji publicznej będzie zobligowana do wdrożenia systemu klasy EZD.
Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, zdecydowaliśmy się na rozszerzenie kompetencji i wsparcie tego procesu, tak aby zapewnić płynne funkcjonowanie elektronicznej administracji oraz pomóc jej dostosować się do nadchodzących obowiązków prawnych.
Co zyskujesz wybierając współpracę z nami?
Naszą misją jest wspomagać transformację cyfrową Twojego Urzędu, dlatego też oferujemy kompleksową usługę świadczona przez specjalistów.
Instalacja i konfiguracja
Instalacja oprogramowania w ciągu 3-6 tygodni, konfiguracja części dedykowanych oraz zasilenie systemu treściami wstępnymi. Dzięki naszym ustandaryzowanym procesom jesteśmy w stanie sprawnie dostarczyć rozwiązanie oraz dopasować je do potrzeb jednostki.
Szkolenia i Doradztwo
Oferujemy szeroki program szkoleń oraz doradztwa z zakresu procedur administracyjnych, bezpieczeństwa oraz działania sytemu. Szkolenia po uruchomieniu mogą się zakończyć na poziomie administracyjnym lub zostać przeprowadzone na poziomach merytorycznych użytkowników. Dodatkowo Klient w każdej chwili może zamówić dodatkową pulę szkoleń z zakresu systemu w formie stacjonarnej lub online.
Serwis
Serwis i asysta techniczna dla wykonanych usług świadczona jest przez specjalistów znających się nie tylko na utrzymaniu systemu, ale również znających merytorykę działań jednostki. Dzięki zrozumieniu najważniejszych zadań jednostki i problemów występujących w JST jesteśmy w stanie dostarczyć asystę na najwyższym poziomie.

Jak wygląda nasza współpraca?
Współpraca z nami to prosty i przejrzysty proces, który zapewnia sprawne wdrożenie systemu oraz ciągłe wsparcie na każdym etapie.

Dowiedz się więcej
Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania:

Jarosław Łagoda
Zadzwoń: +48 608 077 929
Napisz: j.lagoda@bonasoft.pl

Tomasz Bednarski
Zadzwoń: +48 663 066 058
Napisz: t.bednarski@bonasoft.pl

Przemysław Walichowski
Zadzwoń: +48 885 225 577
Napisz: p.walichowski@bonasoft.pl