Najlepsze narzędzie do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów
Poznaj platformę flux.EDU
Przejdź na cyfrowy obieg spraw i dokumentów, żeby szybciej załatwiać sprawy i wydawać decyzje. Zoptymalizuj załatwianie spraw administracyjnych i obsługę studentów. Z flux.EDU zapewnisz łatwy wgląd w dokumenty, informacje o statusie sprawy. Kadrom kierowniczym umożliwisz akceptowanie dokumentów z dowolnego miejsca, szybkie konsolidowanie i raportowanie.
Dodaj do tego możliwość dowolnego projektowania procesów funkcjonujących w Uczelni i obiegu zadań, a otrzymasz najlepsze narzędzie do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów.
Poznaj możliwości Platformy do zarządzania procesami, obiegiem spraw i dokumentów
Projektuj obieg zadań
Platforma FLUX pozwala na standaryzację obsługi procesów administracyjnych. Ustal etapy załatwiania każdej sprawy, tak żeby żaden z nich nie mógł zostać pominięty. Twórz dowolne formularze i następnie buduj z nich wirtualne środowisko w swojej organizacji.
Wprowadzaj dokumenty do systemu
Narzędzie umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio do systemu oraz rozpoznawanie tekstu (Optical Character Recognition). Możesz dołączać do repozytorium także dokumenty z wielu innych źródeł np. poczta e-mail, fax.
Kontroluj i usprawniaj obieg spraw
Zyskaj łatwy wgląd w informację, kto zajmuje się danym krokiem w procesie, zapewnij wgląd w dowolne dokumenty osobom do tego uprawnionym oraz wiedzę o tym, jaki jest status danej sprawy. Wszystko to można sprawdzić w kilka sekund.
Generuj potrzebne raporty
Konsolidowanie danych i tworzenie raportów – te sprawy załatwisz przy pomocy kilku kliknięć
Zautomatyzuj obsługę JRWA
Program umożliwia zautomatyzowanie rejestrowania akt, co pozwala oszczędzić czas.
Cechy narzędzia, które ułatwiają zarządzanie obiegiem spraw i dokumentów
Obsługa procesów i obieg dokumentów
Szybko załatwiaj sprawy administracyjne i obsługuj studentów. Przyspiesz przepływy procesów, obieg spraw i dokumentów. Sprawy administracyjne i te związane z obsługą studentów na każdej Szkole Wyższej absorbują czas wielu pracowników. Szczególnie, jeżeli są realizowane drogą tradycyjną – na papierze. Można te procesy znacznie usprawnić i przyspieszyć, jeżeli będą załatwiane cyfrowo.
Z myślą o tym, BonaSoft stworzył rozwiązanie, które optymalizuje załatwianie spraw administracyjnych i obsługę studentów na Uczelniach Wyższych.
Dowiedz się więcej
Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania:
Jarosław Łagoda
Zadzwoń: +48 608 077 929
Napisz: j.lagoda@bonasoft.pl
Tomasz Bednarski
Zadzwoń: +48 663 066 058
Napisz: t.bednarski@bonasoft.pl
Przemysław Walichowski
Zadzwoń: +48 885 225 577
Napisz: p.walichowski@bonasoft.pl