REALIZOWANA W OPARCIU O PLATFORMĘ WORKFLOW FLUX.GOV
e-Kancelaria flux.GOV
e-Kancelaria Flux to system elektronicznego zarządzania korespondencją w Urzędzie, pozwalający na odbieranie i prezentowanie przesyłek oraz dokumentów w jednym miejscu nie zależnie od źródła pochodzenia (e-Doręczenia/e-mail/poczta/e-PUAP). Wspiera on pracowników jednostek samorządu terytorialnego (JST) poprzez automatyzację procesów ewidencji, przetwarzania, deponowania i udostępniania niezbędnej dokumentacji do odpowiednich odbiorców. W epoce cyfrowej transformacji, ten innowacyjny system zwiększa efektywność realizacji procesów oraz dba o redukcję kosztów związanych z przechowywaniem oraz przetwarzaniem tradycyjnej dokumentacji papierowej.
Zobacz, jak działa Kancelaria
Dlaczego warto?
Łatwo przejdziesz na sferę elektroniczną w celu obsługi spraw administracyjnych oraz spraw pracowniczych.
Zgromadzisz całą korespondencję w jednym miejscu niezależnie od źródła pochodzenia.
Uzyskasz możliwość płynnego przejścia z kancelarii do przetwarzania procesów wewnątrz Urzędu.
Zintegrujesz własne rozwiązania wewnętrzne z systemami zewnętrznymi w celu wymiany korespondencji (e-Doręcznia/e-PUAP/e-mail).
Stworzysz jedno źródło informacji, bez konieczności ręcznego kilkukrotnego wprowadzania danych w posiadanych systemach.
Skrócisz czas obsługi spraw obywatelskich i wewnętrznych.
Główne procesy:
Przyjęcie korespondencji
Dekretacja dokumentacji
Przetwarzanie dokumentacji
Wysyłanie odpowiedzi do odbiorcy
Schemat przepływu procesów:
Poczta tradycyjna
e-Doręczenia
Systemy rządowe
e-PUAP / GOV
Formularz
kontaktowy
e-Kancelaria FLUX
Poczta wychodząca
Poczta przychodząca
Procesy
Powiadomienia
Sprawy / Zadania
Zadania
Podpisy
Archiwum
Systemy rządowe
e-PUAP / GOV
e-Doręczenia
Usługi kurierskie
Poczta tradycyjna
Obsługiwane integracje:
Wdrożenie e-Doręczeń
Przygotowanie do wdrożenia e-Doręczeń jest istotnym zadaniem dla każdej Jednostki Samorządu Terytorialnego. Stopniowo wszystkie Urzędy będą zobowiązane do korzystania z e-Doręczeń w swojej komunikacji zarówno z obywatelami, jak i instytucjami. Zgodnie z regulacjami prawnymi, wdrożenie e-Doręczeń będzie obowiązkowe w najbliższej przyszłości ( tj. do 30 grudnia 2024 roku). Nasze rozwiązanie e-Kancelaria flux.GOV umożliwia komunikację czyli wymianę przesyłek pomiędzy systemem e-Kancelaria flux.GOV, a platformą e-Doręczeń. Dzięki tej integracji, Twój Urząd będzie mógł kompleksowo obsługiwać korespondencję elektroniczną. Zarówno korespondencja wychodząca jak i przychodząca będzie mogła być efektywnie zarządzana na jednej intuicyjnej platformie e-Kancelaria flux.GOV, stworzonej przez nasz zespół.
Dowiedz się więcej
Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania:
Jarosław Łagoda
Zadzwoń: +48 608 077 929
Napisz: j.lagoda@bonasoft.pl
Michał Struzik
Zadzwoń: +48 887 766 664
Napisz: m.struzik@bonasoft.pl
Przemysław Walichowski
Zadzwoń: +48 885 225 577
Napisz: p.walichowski@bonasoft.pl